I can't be who you are

when my times come forget the wrong that i've done, let me leave behind some reasons to be missed. Don't resent me when your feeling empty. Keep me in your memory... leave out all the rest... forgetting all the hurt inside you learn to hide so well.. pretending someone else can come and safe me from myself.. i can't be who you are...

Monday, November 19, 2012

Ridiculous

Ana: Ridiculous la perangai kau..
Bimbo: (.....) angkat kening
Ana: Perkataan tak menzahirkan maksud
Bimbo: Ye aku tahu
Ana: Kau tahu tak guna kalau tak buat
Bimbo: Aku nak buatlah ni... tengah buat...
Ana: Hasil?
Bimbo: (.....) aku cuba
Ana: Kau tak cuba pun... kau acuh tak acuh je
Bimbo: Aku akan buat.. sekarang pun aku tengah betulkan kesilapan aku yang dulu.
Ana: Yang dulu tak boleh dibetulkan lagi. Yang penting kau tak ulangi lagi kesilapan yang sama. Sampai bile kau nak berputar pada petak yang sama.
Bimbo: Bagi aku masa
Ana: Dah banyak masa kau terbuang sebenarnya. Hello kawan, jangan jadi orang yang rugi.




No comments: