I can't be who you are

when my times come forget the wrong that i've done, let me leave behind some reasons to be missed. Don't resent me when your feeling empty. Keep me in your memory... leave out all the rest... forgetting all the hurt inside you learn to hide so well.. pretending someone else can come and safe me from myself.. i can't be who you are...

Friday, November 9, 2012


Disaat aku mahu menulis coretan ini, aku berdoa sedalam hatiku 'Ya Allah kuatkan semangatku'

Ateh datang kepadaku sambil tangannya menghulurkan sesuatu. Sesuatu yang sangat aku tahu pemiliknya. Aku mengenggam seeratnya. Mengamati dan mengusap perlahan. Loceng ditengah rantai kemek teruk. Talinya pula sudah terburai akibat geseran kuat dan keras.

"Haritu rantai ni penuh darah, tapi jiran kita dah cuci dan bagi pada kitorang," luah ateh tenang tapi jelas diwajah hatinya diruntum sedih. Aku pula hanya mendiamkan diri. Masih mengamati dan mengusap rantai itu.





No comments: