I can't be who you are

when my times come forget the wrong that i've done, let me leave behind some reasons to be missed. Don't resent me when your feeling empty. Keep me in your memory... leave out all the rest... forgetting all the hurt inside you learn to hide so well.. pretending someone else can come and safe me from myself.. i can't be who you are...

Thursday, August 14, 2008

Laeave out all the rest

blog...
dah lame aku tak tulis blog. sekian lama aku semakin berhutang dengan masa. blog lepas aku menulis pasal ketidakpuasan hati aku terpendam dalam hati. kini aku mula membuka setiap simpulan ketidakpuasan hati. merenung semula kesilapan dan diriku yang sebenar.
lembaran baru hidup .
kini aku sudah berkerja.
aku baru menjinakkan diri berfikir erti kematangan. erti tanggungjawab. aku mula melepaskan kebodohan yang ku anggap dendam dari hati ku yang sakit.
seiring aku dikelilingi oleh insan2 yang sentiasa positif. mungkin mereka yang banyak membantu. semangat yang disejat masuk oleh aura2 mereka.
aku sedar apalah guna mengenang kesakitan yang kutanggung dahulu. sedangkan hakikat dunia sering berubah, dari kejahatan kepada kebaikkan dan juga disebaliknya. mungkin aku sudah memberi kemaaffan kepada kedaiffan dunia aku dahulu. wallahualam...

No comments: