I can't be who you are

when my times come forget the wrong that i've done, let me leave behind some reasons to be missed. Don't resent me when your feeling empty. Keep me in your memory... leave out all the rest... forgetting all the hurt inside you learn to hide so well.. pretending someone else can come and safe me from myself.. i can't be who you are...

Friday, August 22, 2008

keadaan takkan sama

Kehidupan tak semestinya mendatar. Kerana itu dijadikan musim dan cuaca di muka bumi ini. Bertukar ganti dan berubah dari semasa ke semasa.
Aku memerhati…
Walaupun Hati tetap sama.. tapi perasaan tak sama walaupun keduanya pun saling memerlukan.
Aku faham semuanya ni bersebab.
Semua ni bukan salah die. Aku yang tak tahu menghargai…
Aku tak tahu die menyedarinya atau tak. Maybe die masih confius. Atau mungkin tak mahu kecewakan aku.
Nyatanya kini, kita dah tak sehaluan.
Semuanya atas kesilapan semalam.
Maafkan aku… maafkan aku…
Awak,
Saya tahu saya banyak buat silap. Saya da fikir, lepas 2 bulan ni kita tak mungkin bersama lagi.
Awak,
Kita diberi kepayahan dan dugaan ini kerana ia adalah peluang kepada orang yang bijak berfikir supaya dapat menilai dengan baik. Disitulah keinsafan. Disitulah kebenaran.
Pilihan…
Awak ada banyak pilihan. Pastinya ini bukan pilihan yang awak nak. Awak ada cita-cita. Ada angan-angan sendiri. Jadi ada jalan yang lebih baik untuk awak bayangkan.
Sedih,
Sedih adalah salah satu intipati perasaan. Percayalah, bila awak fikirkan ke hadapan, kesedihan awak umpama habuk digilap dengan kain. Its all about time. Trust me.

No comments: