I can't be who you are

when my times come forget the wrong that i've done, let me leave behind some reasons to be missed. Don't resent me when your feeling empty. Keep me in your memory... leave out all the rest... forgetting all the hurt inside you learn to hide so well.. pretending someone else can come and safe me from myself.. i can't be who you are...

Monday, March 2, 2009

missing track



Semalam aku dipanggil 'Amar Degree Holder'. Bekerja di kedai serbaneka 24 jam. Hidup aku tak menentu. Tak kira malam atau siang. Gara-gara aku bergaduh dengan nonok, aku banyak dijadualkan kerja sebelah malam. Tak apalah aku bersabar. Kerja aku utamakan dulu. Perasaan marah aku ketepikan. Aku masih berkomunikasi dengan nonok seperti biasa. Seolah-olah tak ada apa terjadi antara aku dan dia. Dia tengok aku boleh berlakon dengan baik, jadi dia pun cuba berlakon menjadi aktor terbaik bagi melengkapkan cerita drama kami.

mungkin ini dipanggil 'profesionalisme' bagi kebanyakkan orang. Apapun aku bangga sebab aku boleh beriaksi seperti itu.
Apapun, terima kasih atas pengalaman lepas. Aku belajar untuk lebih berfikiran matang dan menghargai peluang.

No comments: